Arkadaşlar merhaba kabızlık durumu yaşayan var mı ? Olanlar ne yapıyorsunuz ne iyi gelir ? Ben çok zorlanıyorum iki defa kabız olduktan sonra kanamam oldu hamilelikten önce basurum vardı zaten onlar zorlanıp kanama yapıyor sanırım lütfen bi bilgisi olanlar söylesin😔😔