Özele hiç gitmedim canım ama devlet hastanesi olarak 15 Temmuz belviranlıyı tavsiye ediyorum oda sırf doktorundan dolayı Zehra Bebek’e gidiyorum 6 aya gireceğiz şuanlık memnunum ama dün detaylı ultrasona girdim ilgilenen doktor ağzını açıp tek kelime etmedi bebeğin şöyle böyle diye ama kendi doktorumdan memnunum