Tdof26 37+5 olduk biz de😊bende de aynı korku vardı,bu zamana kadar hep kendim yaptım,eldivenle ağdayla ağda bantıyla .ne bulduysam kullanmaya çalıştım😂😂 ama dün baktım dayanamıyorum yapamıyorum,gözümü karartıp kuaföre gittim.ve 5 dakika sürmedi resmen,ve kendi yaptığımın 10da biri kadar acımadı 😃