kubra_karatekin Alara005 alabiliyorsun canım bir sorun olmuyor bende 32 haftamda çalışabilir aldım yarın da 37 hafta oluyorum çalışamaz raporu alıcam 😊😊
kzbnkndr Alara005 alabiliyorsunuz sorun olmuyor. Benim raporum 34.haftamda çalışamaz şeklinde yeniden düzenlendi ve izne ayrıldım.
Cnsbebek Busehnm kubra_karatekin ben 37ye kadar calısabılır aldım 37 de gidip çalışamaz mı alacağım tekrardan
drn05 sinanurknby sadece hastane veriyor ve bir kerelik veriyor arada rapor alamıyoruz. Ya 32 de çalışmaz alıp bırakcaz ya da 37 ye kadar devam 😊
Salbina drn05 32.Haftada çalışabilir raporu alıp,33+0 çalışamaz raporu aldim,bu 5 hafta içinde istediği hafta birakabilir sadece tam hafta doldurması gerekiyor.Oyle 5 hafta zorunlu doldurulacak diye bir şey yok.
Kdg Salbina ben 32 de çalışabilir raporu aldım şuan 36 dayım 37 hafta da çalışmaz raporu almam gerekiyor mu
Alara005 kzbnkndr yani sıkıntı olmuyor duzeltilebiliniyor mu muhasebeye gittiyse mesela ben 32 37 arasi çalışmak istiyorum ama sıkıntı olursa işte daha erken olabilir mi diye
Aselinannesi2 Kdg o raporda en son hangi güne kadar çalışacağım yazıyor canım 37 haftadan sonra devlet otomatik seni izne çıkarıyor. Sen istesende artık çalışamazsın
Kumi Kdg çalışabilir raporu aldığımda ne zamana kadar çalışabılecegım raporun üstunde yazıyordu ben tekrar almadım.Hatta yarın doluyor.
drn05 Alara005 alınmıyor diye biliyorum. Normal rapor verir herhalde oyle bir durumda. Ben şuan çalışabilir aldım iş bırakma tarihimi sistem otomatik verdi
kzbnkndr Alara005 evet düzeltiliyor muhasebede bir sorun olmuyor. Benim erken doğum riskim var ve covid çok arttığı için eşim raporumun çalışamaza çevrilmesini istemişti doktorumda hemen yeniden düzenledi.
Nurseliin kzbnkndr bende 24. Haftamdayım eşim vakalar çok arttığı için devam etmemi istemiyo işe. İş yerinde de pozitif çıkanlar oluyo. Doktora gitsem bana çalışamaz raporu verilebilir mi sizce?
Alara005 kzbnkndr ama iş yeri muhasebeye ilk raporu gönderiyor sonucta ikinci rapor olunca sıkıntı çıkmaz mi
berilkus Nurseliin Çalışamaz raporu değil sadece 24. haftada olduğuna dair durum raporu verecek, sen de onu idarene verip idari izne ayrılacaksın.