Baloncuk41 Midem hep şiş benimde göbeğimden çok midem var işkence gibi gazda çıkarıyorum ama az su iciyorum ondan mi acaba dedim bugün 3 litreye yakın içtim yok gene aynı kefirde tüketiyorum yok mu bunun bir caresi aaa doslarrr 🙈
Aybuss Ben Gazım gelince salıyorum eşim dönüp bakınca ben değil çocuğun yapıyor diyorum 🙈 Müthiş bir ağırı ondan sonra gaz geliyor malesef çözümde bulamadım…
kubranurileri kubranurileri Aybuss ahahaha bende çocuğun diyorum sonra doğduktan sonra kime atcaksın suçu bakalım diyo 😂😂😂
GlgnOlgn kubranurileri bendede vardı duphalac verdi doktor çok işe yarıyor valla akşamları içiyodum gece rahatlıyodum 😂
Defnerabia kubranurileri canım spor yap cok guzel cıkarıyorsun ayıptır söylemesi birde nerede olursan ol sıkma cok fena oluyorsun sonrasında ben hep sıktım cok sıkıntı yasadım aımdı salıyorum 🤣