Nundiyebiri evet benim kızım tam 8. Ayın gecesinde doğdu zaten bide vede böbrek sorunu için 4 gün kuvezde kaldı çocuk nefroloji doktorlari gözetimi altında kaldı sonra cikartilar kontrol amaçlı tuttular yani Bi zorlandığım durum varsa oda 3 ayda bir ulturoson kan ve idrar vermek oluyor annelik işte o ağlayınca insanı sadece kötü yapan o ama şükür dikkat ettikçe bisey olmuyor daha kötü biseyle karşılaşmadık biz