Nundiyebiri Benim bebeğimin de sağ böbreği büyüktü detaylı ultrasonda. Ama tek başına bir anlam ifade etmediğini söylediler hem kendi doktorum hem de detaylıyı yapan perinatolog. Sonraki kontrolümde de düzelmişti çok şükür. Her organ eşit şekilde gelişmediği için olabiliyor böyle, mesela 27.hafta civarında da 7 mm olmasını normal kabul edeceğiz demişlerdi bana. Ama böbreğini olması gerektiği yerde olmamasıyla ilgili bir bilgim yok maalesef. Umarım o da kendiliğinden düzelen geçici bir durumdur 🙏