Dadas hayırlı oldun canım inşallah tutunacak sen merak etme ilk transferin mi? Dadaşmısın ben gibi 😊 bende tüp bebekle hamile kalanlardanım çok şükür elhamdulillah. Baştan görseydim diyeceklerim şuydu tavsiyelerim yani.ilk 3 gün uzan kalkma çok. Ama sonrasında yatma çok herzamanki gibi otur gez Rahime kan gitsin yinede yavaşhareketlerde bulun. Tuvalette uzun oturma. Kesinlikle pozitif ol. Tesbih Çek ve dua et.