Rjn5656 canım 31 martta opu oldu 18 yumurtam toplandı 17 tanesine işlem yapıldı 16 döllendi ve 13 tane 5.gün embriyosu elde ettik donduruldu. Hoca bana opu dan sonra bir hafta içerisinde adet olursun demişti oldum. Şimdi ikinci adetimi beklıyorum o zaman transfer yapıcam dedi ve ikiz istemiştim ama tek koyacak riskli dedi 😒 senin nasıl geçti sürecin kaç yumurta toplandı kaçıncı gün embriyosu transfer ettiler tavsiyelerin varmı 🥰