Aylincetin canim hiç yanlış anlama ama bebeğini kaybeden biri yazıyor sana bunları onu dikkate alırsan belki yardımcı olur bırakmana. Ben aralık ayinda bebeğimi kaybettim daha küçücüktü gelişemedi ve o zamanlar cahillik mi diyeyim aptallik mi diyeyim ya da gerçekten bebeği hiç düşünmemişim mi diyeyim bilemiyorum kendime. Doktor gelişmedigini söyledi ve ne ağır kaldırdım ne düşecek bi hareket yaptım tek sucum sigara içmekti doktor her ne kadar ondan değil dese de asla kabullenemedim o kadar pişmanım ki kimse anlayamaz o kürtaja girdiğimde ki psikolojiyi cok Zor İnan. İkinci defa hamile kalmak cok istedim hatta hemen ertesi ay istedim ama beklemek zorunda olduğum icin o zamanlar geçmek bilmedi ve stres sinir sigara içmem iki kat arttı 1 paket bitiyordu. Sonra test yaptım hamile olduğumu öğrendim o kadar dua ettim ki Allahım dedim tekrar ayni acıyı yaşatma bir gece sabah bi kalktım tiksiniyorum sigaranın s harfini söylerken bile midem bulanıyor su an o kadar mutluyum huzurluyum ki eşim imkansız diyor şu halime cok şükür rabbim dualarımı kabul etti bıraktım umarım sende bırakırsın ama kim ne derse desin kafada bitiyor bu iş.