Bittercikolata maşallah ama gözünüzü korkutmak istemem asla kendim çok güzel geçirdim bulantılar dışında şikayetim olmadı kilom herşyim çok iyidi yemem içmem de gayet güzel ama şu 8.ayın sonuna doğru uykular haram oldu şarkısıyla geçiyor belli bi nedeni de yok sadece uyku tutmuyor öyle olunca ağlama krizleri geliyor 39+4deyiz şimdi sabır ve duayla inşallah bebişelrimizi kucağımıza alalım inşallah 🥰