Kızlar son 99 ve hamileliğim bitiyor diye çok üzülüyorum. Öyle dehşet zor bı hamilelik geçirmedim şükür ama tabi başta bulantılarımda oldu halsizlikte oldu şimdi ağrılarım da oluyor ama nedense bı mutsuzluk çöktü bitiyor diye. Bide doğru düzgün bı fotoğrafım bile yok hamile halimle. Dışarı pek cikmayinca fotoğraf çekilecek bı ortam da olmuyor. Eşim de öyle bayılmaz fotoğraf cekinmeye. Benim gibi olan var mı böyle anı kalması için neler yapıyorsunuz?