Sermec27 Semaarya normal kasaptan kıyma alıyoruz onu köfte gibi kızartıyorım ekmeği zaten markette hamburger ekmeği alıyoruz içine tursu domates salatalık marul yanına da fırında patates yapıyordum ama su an gebelik şekeri cıktı yiyemiyorum 🥰
mujdezengin asliiyorgunn abartmayın lütfen :) doktorunuza danışın bu tarz şeyleri doktorum bana arada olmak şartıyla yiyebilirsin dedi bu daha çok fazla kilo almamak adına yemeyin deniliyor ama haftada bir tüketilir yani aklıma takılan ne varsa soruyorum doktoruma
Dilekcnkn asliiyorgunn Ben bazen haftada 1 yiyorum bu kadar takmayın yaa kafanıza eskiden nasılsam hala aynıyım 🤷♀️
Mbuse asliiyorgunn canım benim aşerdiğim tek şey 40.haftadayım nerdeyse her hafta tükettim çok şükür bebeğimde bende iyiyiz 🌸
Albiina05 asliiyorgunn ben çok yedim bebeğim doğdu 10 günlük oldu :) çok şükür sağlıklı. Abartmadıktan sonra bir şey olmaz. İnsanız canımız çeker.
Betuledem New34 gerçekten kendimi tutuyordum, Ağrıda yaşıyorum, buradaki şube çok da hijyenik değil güvenmiyoruz pek ama artık dayanamadım. Nasıl olsa çocuk doğunca bi yaştan sonra o da yiyecek şimdiden tadını alsın dedim o da dünden razıymış annesi gibi 😂
New34 Betuledem bende şırnaktayım bundan önce İstanbul’da seçim şansım çoktu ilk gebeliğimde yemedim. Şimdi ikinciye Gebeyim tek yer var orası da kötü gerçekten ama dayanamadım bende 😄😄