asliiyorgunn ben de yedim, hatta yanında gelen koladan da içtim. Extra soğan halkası ve kızartmasını da yedim, çocuğum da mutlu oldu kıpır kıpırdı 😂 bulunduğum yerde burgerking harici gerçekten güzel burger yapan bi yer olsa sık sık yerdim sanırım ama burgerkinge normal zamanda da çok güvenmiyorum. 26 haftalığımbu hafta artık yeter deyip ilk kez yedim. Rahat olun arada sırada hiçbir şey olmaz Allahın izniyle