ikranuryrlky Arkadaşlar ben şuan izindeyim 32 den sonra istediğiniz gün ayrılabiliyorsunuz rapor düzenleterek.
Mom040 Pek bir şey fark etmeyecek gibi 1 gün yüz yüze dersim var o da 4 saat, bir onu uzaktan yapacağım. Zaten 24.haftam mayısın ortasına geliyor.
Sadu44 Gozdebahar dönem sonuna yakın 32 oluyosunuz o zaman müdür isterse sizinde sağlık sorununuz olmazsa uzaktan o zamana kadar devam edersiniz