Kızlar ben serklaj olmustum dikiş atılmıştı. Simdi doğum oldugu zaman mesela sezeryan olursa o dıkıs duracak mı cok merak ediyorum? Bazıları eger ikinci cocugu erken düşünüyorsan dikiş duruyor dıyolar bazıları da sezeryan bile olsa alıyorlar o dıkısı dıyolar. Fikriniz varsa paylasırmısınız lütfen 🤔