Minicikkalp20 Hasretnur17 merabalar bizde 18 haftalığız bizim cinsiyetimiz de erkek aklımızda birkaç isim var daha belli değil 💙
eaktr Hasretnur17 merhabalar, hayırlı olsun 🙃💙 20+2 deyiz biz de. Henüz karar veremedik🙃 düşündüklerimiz ise; Han Kerem Kıvanç Aras Ayaz Ediz çoook zor bu isim konusu gerçekten🙃
Hasretnur17 eaktr eşim benimde daha ilk öğrendiğimiz zamanlar rüyasında görmüştü erkek çocuk Aybars diye seslenmiş o günden bu yana erkek olursa bu isim vardı aklımızda💙
eaktr Hasretnur17 ben de ilk düşük yaptım o zaman rüyamda görmüştüm ama çok beğendiğim bi isim olmadığı için bağlı kalmadım ben de. Aybars güzelmiş🙃
HHA Hasretnur17 Bizde 18 haftayız🤗canım oğlumun adı Ali💙 sağ salim gelsinler nasipse minik oğluşlar🤲🏻💙😇
minikbirprensannesi Hasretnur17 Biz 17 haftalığız oğlumun ismi de Alparslan olacak nasipse 🥰 Ama Aybars ismini de çok istemiştim kısmet tabi hepsi ismiyle yaşasınlar inşallah 🥰
enisenalbant Busehnm Deniz ismini bende çok istedim ama eşimin kuzeninin adı deniz olunca vazgeçtim 😂😂 içimde kaldı ukte😂