Hasretnur17 Hanımlarrrrrr Oğlunuz kaç haftalık ve isimlerini ne koymayı düşünüyorsunuz🥰 biz oğluşumla 18 haftalığız ismimiz de Aybars olacak nasip kısmet olursa 🙏
Ikrnur 37+1 oldum son 20 🥰Poyraz olucak inşlh öyle ilk hamileliğim den istemiştik kızımız oldu nasip 2.ye miş🥰
enisenalbant Busehnm Deniz ismini bende çok istedim ama eşimin kuzeninin adı deniz olunca vazgeçtim 😂😂 içimde kaldı ukte😂