Civciv_geliyor1 benim bel ağrısı dışında hiç bir sıkıntım olmadı çok şükür , yediklerime dikkat ettim, öğrendiğimizden beri ilişki hiç olmadı dr sorun olmaz dedi ama garantiye alalım dedik, hemşireyim nöbetsiz bir birime geçtim dinlenmeye çalışıyorum, dr önerdiği vitaminleri alıyorum bir de bol su