Civciv_geliyor1 Benim az oldu bulantılarım ilk 3 ay ama gerçekten de 2. Trimestera geçince oh be demiştim😂 Yani o kadar büyük rahatlık ki. Resmen hamileliğin balayı. Bir de ilk 3 aylık riskli dönemi atlatıyor olmak moralman da daha iyi hissettiriyor insana☺️ Ama gerçekten de zaman hızlı geçiyor. Yarın 3. Trimestera geçicem ne ara bitti 2 inanın anlamadım bile🤷🏼♀️🥳