Reyhanselim Minnosunannesiii zayıf insanlar daha çabuk hisseder ben ilkinde 17 haftalıkken hissettim erkekti bu kız 14 haftalıkken hissettim
Mom8899 Minnosunannesiii Bizde de göbek yukardaysa erkek, daha aşağıdaysa kız derler ama öyle olmuyor o da 😅
Morvy Isra38 ilk gebeliğim ve ben 17-18 arası hissetmeye başladım kızım olucak hurafeden başka birşey deği yani
Zemheriiiiiiii Isra38 evet ben 14. Haftada hissetmeye başlamıştım net değil tabiki ama böyle sanki kelebek çırpınışı gibi
Kvsraykt Minnosunannesiii ilk gebeliğim erkekti 16 haftada ilk hissettim ikinci gebeliğim kız 14 haftada ilk hissettim