Isra38 bebeğim şu an 8 haftalık ve hareket edebiliyor ama tabi kütlesi az olduğu için hissedemiyoruz. Oğlumu karnımda 17-18 haftalıkken hissetmiştim ama çevremde kızı olanlar da aynı haftalarda hissettiler. Zaten bilimsel olarak böyle bir şeyin de dayanağı yok tesadüfi yaşanmış şeyler. Anneni karındaki yağ kas oranıdır bebeği hissetmedeki kısas. Kız ya da erkek olması değil.