SenaHifa Fadime_56 ben de çocukla dalga geçerler mi diye düşünüyorum bi yandan bi yandan da diyorum benim çocuğum benim kararım diye ama kararsızım ne olacak bu iş 😆
Reyhanselim Benim oğlumun adı selim çok güzel bir isim bence ve oğlum 4,5 yaşında çevremdeki herkes çok akıllı ve yaşıtlarından olgun diyor kreşte bile yaşıtlarından büyük sınıfa gitti çünkü yaşıtları bebek gibi davrandığından onlarla anlaşamıyodu
Sadece_anne Borusesi Ah ebu bekir ne guzel bir insandı sıddıktı.. Çok guzel ama anlamı bekirin babası demek. Ebu babası bekirde ismi oluyor. Hanzalada çok guzel ve bir önerim ömer hattab
Borusesi Sadece_anne babamla kayınpederimi 4 yıl önce kaybettik ikisinin ismini çok istiyorum ama kimse kabul etmiyor Ömer Ali isimleri
Fadime_56 Fadime_56 sonuçta çocuk ikimizin beraber karae vermemiz gerek ama erken diye tutturdu anası da tutturmuş egemen burhan asla koymak istemiyorum onun deidgi isimleri gıcık oluyorum babası da ikna olacak yapacak bişey yok sonuçta o kadar sancı cekiyorum ilaç kullanıyorum neler cekiyorum aciyi ben cekiyorum ben isteidgim olur büyük ihtimal insallah ikna olur bidakine sen koy derim
Nehiriiimmm Benimki daha belli degil ama oğlum olursa adını Miraç payraz düşünüyorum.rabbim nasip ederse.
Fadime_56 Nehiriiimmm ınşallah nasip olur ah ah safligima denk geldi hep aklımdaki isimleri paylaştım köy yeri burası millette koydu geçti çok pişman oldum
Borusesi Fadime_56 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin biz de dalga geçerler diye bir sürü isimden vazgeçtik inanın
Fadime_56 Borusesi amin inşallah bende öyle düşünüyorum bide dalga gcerler çocuk üzülür anne neden bu ismi koydunuz der en iyisi baştan düşünmek
Borusesi Sadece_anne hayır görmemişler yaşantılarından diye eşimi doldurmuş kaynanam oda kabul etmiyor