Hulya0621 Mujde0808 öyle mi o zaman yarın alırım bir test yapayım ama bazen de diolar ki idrara geç gecio ucu hormonu diye o yüzden kararsız kaldım beklesem mi yapsam mi diye
rabiagucer03 Betfer Benim İlk gebeliğimde kız demişti doğru çıktı kızdı şimdi ki bebitoma erkek diyor ama daha çok miniğiz bilmiyoruz cinsiyeti 😂
Zhraaltun Betfer ilknde dgru cikti buda sanirm dogru daha net bsey soylemdi diktr ama huyuk ihtmalle buda dgru😍