Cikolatadelisikizim bende duydum babaannemden kız kardeşimin oğlu sarılık olmuştu doğar doğmaz o Işıl altında kaldı küvez gibi bi şey de bi hafta sonra eve getirdiler babanenm de geçmiş de sarılık olan çocuğa sarı tülbent örtülür sarılığı sarıyı iter dedi öyle de yaptık geçti 3 gün de batıl inanç midır bilmem ama Babanne anane bilgilerine kulak asan biriyim bende gebeyim 11+5 bana da annem alcak hazırda bulunsun diye