Cikolatadelisikizim Sarı tülbent örtme meselesi tamamen batıl inanç sakın yapmayın aksine faydası yoktur.Sarılığı engellemez aksine varolan sarılığı farkedilmemesine yol açar. Yenidoğan bebeklerin yaklaşık %80 inde sarılık görülüyor bilhassa sezeryan ile doğan bebeklerde daha sık görülme olasılığı var ve bu sebepten ötürü sarı kıyafet ve sarı tülbent bebeklerin yanında kesinlikle bulundurulmaması gerek. Çünkü bebekte göz beyazında ve teninde oluşan sarılığı farketmeme durumu doğacağından tavsiye edilmiyor. Ben ilk doğumumda oğlumda sarılık olmuştu bunları bildiğim için sarı bişey almadım yanıma ama kayınvalidem bi tane sarı şapka almıştı takmıştı hatta hemşire geldiğinde o bile görür görmez çıkarmıştı kızmıştı giydirmeyin yanında bulundurmayın sarılığın geçip geçmediğini yükselip yükselmediğini anlamassınız demişti.