MerveKaya38 aynen benim de ilk gebeliğim hiçbir sorun yokken kanamam oldu hastaneye gittim 10 haftalıkken kalbi durmuştu kürtaj oldum 24 Ekim’de kürtaj oldum bir kez adet gördükten sonra tekrar hamile kaldım ara ara kahverengimsi lekelenmem oldu progestan kullandım yaklaşık iki ay en son bir sorun yoktu bakalim inş hersey yolundadır