Sidar21 benimde ilk gebeliğim hatta 2 gün boyunca hissetmiyordum 1 gün sonra çok az akşam üstü pıt pıt yapıyordu doktoruma sordum dedi 2 gün hissetmemezlik olmaz sen plansentadan dolayı hissetmiyorsundur dedi bunu söylediğinde 23 haftalıktım ama şimdi gümbür gümbür hissediyorum bebek büyüdükçe hareket hissetmemiz de artıyor sen de doktoruna sor rahatlatır seni canım