Bende dün gittim 32. Haftamdayım bebek 2.300 olmuş bana da biraz iri bir bebek olacak galiba dedi sınırın üstündeymii kilosu azıcık seker yükleme testimi sordu oda normaldi bana anne ve baba olarak siz kaç kilo doğmuşsunuz onu annelerinize sorun dedi siz iri doğmuşsanız ondan dolayı da olabilir dedi yani genetik biraz bence panik yapmayın genetik birazda anne baba iriyse veya minyonsa cocukta o tarafa gidiyor biraz