Merhaba. 30.haftamda 1 hafta gelişim geriliği vardı bebeğimde. Şuan 37 haftalık hamileyim. Hala o 1 hafta gerilik devam ediyor. Gerilik var desikten beri haftalardır hergün muz, 1 tane yumurta,4-5 tane ceviz badem fındık, 3 kalın dilim kaşar, 1 bardak süt ve 1bardak kefir yogurt peynir ıspanak tükettim. Tüm 1 haftayı tavuk, et ve balık şeklinde ayarladım hergün maden suyu içtim. birde İnternetten okumuştum bir küçük kase kabak çekirdeği yedim. Öğlen yemeklerinde hiç değilse bir tabak çorba içtim. öncee gittiğimde 1600dü kilosu. Bu şekilde beslenip 10 gün sonra gittim 2.180 gr olmuş ve haftasını yakalamıştı cok şükür. 36.haftada gittim en son 2.650yi kilosu. Durmuyor ama az ilerliyor bunada şükür. Dursa kilo alımı o zaman sıkıntı çünkü. Belki sizinle ilgili değildir ama siz yinede önce yiyerek halletmeyi deneyin. Sürekli Bişeyler yiyip içmek çok zor ama inanın işe yarıyor