Ozlemm05 Kizlar zamanimiz az kaldi ve agrilar artti 2 3 gunduz feci kasık agrım var ve bu sabah adet agrisi gibi bacaklarim ve belimde basladi normalmi sizler yasadinizmi
ikincikezanne_ Ozlemm05 bende de oluyor canım ama bebek kanalda değil dedi doktor baş aşağı duruyor ama kanala girmemiş daha zamanım var yani benim de
Deniz1634 Ozlemm05 36+6 olmuşuz bugün bir haftadır gece uykularım kalmadı saat başı uyanıyorum sağa sola dönerken çok rahatsız ediyo beni özellikle bel ağrısı artık yordu ama hamd olsun şükür bu gününe diyorum o sağlıklı olsun da geçici hepsi. Öyle kasık ağrım falan olmadı şimdiye kadar.
ipektosunannesi Hareket ettikçe canım yanıyor resmen tam asagida hissediyorum hareketlerini. Benim de arada bacaklarım adet olacakmışım gibi agriyor. Çatı muayenesini ne zaman olacaksınız bana haftaya dedi 37 de
Snms17 Sürekli değil de günde 2-3 kere kasık ve bacak ağrısı oluyor. Nstde bu hafta bakıldı sancı çıkmadı. baş aşağı fakat kanalda değil sanırım ondan dolayı agrım yok.
Minikhavucum Benim sen bacaklarım sanki adet olacakmışım gibi ağrıyor vitamin eksikliği mi Doğum yaklaştığı İçin mi anlayamıyorum da
Deniz1634 Nst cihazında 50-60 larda sancım cikiyo ama ben hissetmiyorum o kasılmalar ise kasilmalarim ara ara oluyo.
Minikhavucum Ozlemm05 yavaş yavaş normaldir diye düşündüm ben de Çünkü düşünüyorum sancı gibi girip çıkmıyor gün boyu stabil bir ağrı var ağırlaştığımızdan da olabilir belki
BrcHmt Ozlemm05 36+2 yiz oğlumla çok şükür 👦🏼🤲🏻 Benim gece 1-2 kere çişe kalkmam ve bacak ağrım oluyor. Ama şikayet edecek boyutta değil. Gayet iyiyim hareketlerim falan kısıtlanmadı henüz yatakta dönerken. Bi de sırtım da kendimi yorunca ağrıyor sanırım
sevgiela Bizde 36+5 olduk arada benimde üşütmüş gibi veya adet olacakmış gibi ağrılarım var nst de sancım çıkmıyor bebeğin kafası da aşağıda hayırlısı artık bakalım 🤔 10 gün sonra çatı muayenesi yapcak ama çok korkuyorum normal doğumdan da korkuyorum
Dygmvl sevgiela 35+3üm dün çatı muayenesi oldum inanın içten söylüyorum hiç bir şey yok. 2 parmak girip çıktı sadece 3-5 sanşye sürdü ki ben de çok korkardım ama hiç korkulacak gibi değildi kendinizi kasmayın