Sulebebek Bende yoğurt makinesini almayı düşünüyorum. Kiwi marka iyi çıkıyor kalitesini seviyoruz ailecek
Meless Ela20 çok kaliteli değil ama işe yarar bence çok uygundu alayım kalsın dedim çok çok terini silerim
Beyzan Bebek banyo havlusu alan var mı acaba ben de alacağım ama yarın bime bakıp öyle karar vereceğim
Seda-34 Beyzan ben aldım canım annem zaten annem almıştı ama ben de yedek olarak aldım. Çok uzun süre kullanılabilecek boyutta değil gibi ama dokusu güzel bence
Gamze_Turan Bizde erkenden gittik a 101 e bu arada plastik ürünlerde indirim var seti alırsanız BİM’le aynı fiyata geliyor 25 tl indirim oluyor kaçırmayın çok kaliteli 🥳❗️🌸 küvet kova maşrapa 2 adet Müslüm bez ağız mendili penye battaniye
Beyzan Asafimmm benim kullandığım mama sandalyesinin de oyuncağı yok önünde hiç de gerek yok bence yıkaması daha kolay direk silip geçiliyor.
Sevdaatr35 Asafimmm küvet kova maşrapa ikili önlük ve askı aldm hastane çıkışı alıp almamakta kararsız kaldım kaç tane olmalı hastane cıkışı
Denizzz88 minikkusum-2021 evet bende çok para verme taraftarı değildim pompaya çünkü kimbilir ne kadar süre kullanıcaz ki sonrasında elimde kalıcak o yüzden iş görsün yeter 😊
busraslan1 Valla bime gittiğim de herşeyi bulabilmiştim ama A101 e 7.30 da gitmeme rağmen hiç birşey yok. Bu tanıdıklarına vs. ayırma işlemi hiç hoş değil. Boşuna gidip yoruluyorsunuz 🤦♀️
Beyzan Asafimmm ben bakmadım hiç gelenlere ama oyuncaksiz sandalye kullanan biri olarak yazmak istedim 🌸