123456Zz 11 haftalik hamileyim 11 +5 bugün kahve rengi leke geldi normal mi ağrımda yook çok korkuyorum. :( birşey olur mu normal bi yaşayan varmı
Tgckbr 123456Zz kesinlikle bı doktora gözük eminim önemli değildir kahverengiyse ama için rahat eder en azından ☺️
Shnern 123456Zz acile gitmeni öneririm kahve leke çok şey değil ama yinede git bir gozuk bende şuan noormalde 9+3 olması lazım ama 8+1 gözüküyor ve benimde bugün bulgur tanesi kadar geldi leke proluton iğne oldum
[silindi] 123456Zz böyle ilk görünce insan çok korkuyor canım benimde o haftada oldu ve hemen doktoruma gittim hiç bir sıkıntı yoktu. Ev süpürürken bile damarın çatlamış ondan olmuş olabilir dedi. Yer çekimiylede akıntı olmuştur dedi. 3 gün geldi o şekilde. Sen miktarına dikkat et ve yinede doktora git canım için rahatlasın.
Lalihhhh 123456Zz acile gidin beklemeyin derim , 8. Haftada bende de leke gelmişti acile gittim oradaki hemşireler iyiki geldin demişti , biri normaldir dese bile beklemeyin böyle seyler beklemeye gelmez en azından içiniz rahatalr
HYM 123456Zz beklemeyin gidin acike Allah korusun ben iki bebeğimide öyle kaybettim küçümsemeyin bu durumu lütfen tedbirinizi alın benim canım yandı Rabbim birdaha ne bana nede bir başkasına yaşatmasın
Busranur_06 Acile gözük bencede canım bende öyle oldum gebeliğimin basında kan uyuşmazlığı iğnemi erken vurmuşlardı bide progestan hap vermişlerdi
123456Zz Busranur_06 ben ilk haftalarimda düşük tehlikem vardi. Progestan fitil verdiler banada suan gayet iyi demislerdi haftasina gore :( Canim cok sıkıldı :(
Busranur_06 123456Zz kendini stres yapma ama gene bi gözük belki normal bişeydr belli olmaz Allahın izniyle bişey olmaz korkma 🤲🤲
sema12818 Bende de oldu aynısı yaklaşık 5 gün önce. Bende dun doktora gittim vajinal muayene yaptılar sonrada ultrasondan baktılar bir sıkıntı çıkmadı bebeğimde cok şükür. Bende 8+5 haftalık hamileyim
T_nisaa 123456Zz haftanız çok erken olsaydı belki yerleşme kanaması olabilirdi ama üç aya yaklaşmışsınız bencede tedbir amaçlı kesin gidin bişey yoksa bile içiniz rahat eder
123456Zz T_nisaa benim yerleşme kanamam oldu aynı bu şekilde 4 gün sürdü ama şuan 12 haftaya gircem bu yerleşme değil dua edin bisey çıkmasın
123456Zz Hicran27 yok hayır hiç olmadı hamile olduğumu öğrendiğinden beri dikkat ediyoruz birden geldi leke
Hicran27 123456Zz uzun yürüyüş yapmadıysan her hangi bir zorluk yaşamadıysan leke geldiyse bence doktor gitt
CigdemSenol 123456Zz 10 ve 12. Haftalarda kanamam olmuştu fakat dr a gitmiştim canim biz ne desek boş. Dr a mutlaka görün kafan rahat olsun. Bana sürekli o haftalarda bebek kızsa Nişan falan diyorlardı. Ama tabi ki dr a gittim sikinti olmadı rahatladim
deryakadri 123456Zz canım aynıyız 11+5 bende 1 hafta önce açık renk oldu sonra kahverengi leke gelmeye başladı acile gittim düşük risk dedi kendi doktoruma gittin o da öyle dedi progestan verdi kullanıyorum 4 gün önce kesildi bence doktora git