Merhaba kızlar 24 haftalık ikiz kızlarıma hamileyim ikinci gebeliğim çift yumurta ikizleri 🙂 çok değişik bi his tekrar aynı duyguları hissetmek 🙂 bide doğum telaşı sarıyo bazen beni covid var doğumda sezeryan olucak büyük ihtimal hastaneyr refakatçi alıyolar mı ne düşünüyosunuz gelin biraz sohbet edelim🤗