Tgcaltn Hepimiz icin simdiden hayırlısı olsun inşallah🙏🏻 bizimde odamiz bugun tamamlandi. Cantami yarin hazirlicam nasipse. Bende normal dogumdan korktugumdan 21 nisanda sezaryen olucam💙 umarim hersey su gibi akar gider, hepinize saglikli dogumlar dilerim🙏🏻