Tgcaltn Merhaba hamile arkadaşlar var mı 37. Haftaya giren heyecan durumları hazırlıklar nasıl? Doğum korkusu var mı
Morcivert07 Tgcaltn haftaya sezeryan günü için gel dedi doktorum. Korku falan hiç bişey yok hatta kadar rahatımki daha çantamı hazırlamadım🤣 kısmetse bu hafta sonu hazırlıcam
Babymod Tgcaltn bende yarın çatı muayenesine gideceğim biraz korkuyorum. Doğum yaklaştıkça hem doğum korkusu hem heyecanı çok karışık duygular. İnşallah kolaylıkla atlatiriz
oykuduru21 Tgcaltn benim 13 gün sezaryen doğumum var ama hala heyecan korku hissetmiyorum 🤭 hazırım sadece mutlulukla bekliyorum 😊 tabi son günler bi korku basar bence 😂
Morcivert07 Babymod evet ikinci o yüzden sezeryan. Ama çatı muaynesindende sakın korkma. 2 dakika bile sürmüyor. Kendini kalmadığın sürece anlamıyorsun
Morcivert07 Tgcaltn 🤣 telaş tapmadan hersey olur gider. Biz daha eşimle isime bile tam karar veremedik
Babymod 200915 bende de aynı valla bide iki gündür çok hareketli karnımı gören aşağı inmiş diyor hiç anlamiyorum 🤣
Babymod Morcivert07 hadi sağlıcakla gelsin o zaman. Sezeryan nasıl peki zor mu ben normal istiyorum sezeryandan korkuyorum 😞
Morcivert07 Babymod ben 40 haftamda sezeryan olmustum. Ama çok rahattı 2.gün ayaktaydım herseyımı kendim yaptım çok çabuk toparlandım. İnşallah normal doğum olur şeninde ama herseyin hayırlısı yeterki bebiş iyi olsun
Babymod Morcivert07 çok şanslısınız maşallah inşallah kolay bir şekilde atlatırız. Dediğiniz gibi Bebiş sağlıkla gelsin de doğum şekli önemli değil 🙂
Babymod Morcivert07 Sezeryanda kaçıncı haftalarda alıyorlar acaba. Ben daha calisiyorum hazırlıklar bizimde bitmedi bakalım nasıl olacak🤣
Morcivert07 Babymod ilk doğumda 40da oldum kızım gelmek istemedi zayıf bi bebekti. Ama şimdi planlı olduğu için genelde 38 39 hafta arası sezeryana alıyorlar🤣 çatı muayenesine baktıktan snra doktor zaten karar veriyor.
rumeh Ben 37 hafta 6 günlüğüm daha çatı muayenesi olmadım sancılarım gelmiyene kadar olmak istemiyorum sizce olmam gerekir mi iki haftadır doktor kontrolüne gitmiyorum imkan olmadığı için bu hafta gidecem
Babymod rumeh Bende 37+1 im doktorum her hafta çağırıyor artık muayeneye ve 37 de çatı muayenesini uygun gördü ama diğer doktorların nasıldır bilmiyorum