bilgekaraarslan38 kubraklc12 aynen olabilir bende dün gece elimi karnıma koyduğumda elimin altında kıbırdadı sanki belkide bana öyle geldi bilmiyorum ama benim sancım cok oluyor ve bunun dışında ingne batar gibi ufak ani sancılarım oluyor buda kıbırdanmasındanmış
Busrasahin Benimde 3 yaşında oğlum var adı Miraç Tuğra şimdi ikiz kızlarım olucak daha karar veremedik birbirine uygun 2 isim arıyorum 🤗
bilgekaraarslan38 Busrasahin maşallah Allah bağışlasın yükün bizlere göre daha ağır Allah yardımcın olsun
Didi6 Busrasahin İsra & Esra çok güzel olur 🥰 İsra/Esra, peygamber Efendimizin miraçtaki gece yolculuğuna verilen ad.
Busrasahin bilgekaraarslan38 Amin canım bende çok tedirginim zor olucak ama akıllı olurlar inşallah 🤗
Ebruyigit bilgekaraarslan38 son 5 gün ve Allah nasip ederse kızım olcak adini da İrem koycam ama ek isim düşünüyorum 😀😀
Ebruyigit bilgekaraarslan38 Amin cümlemizinkilerini bize bağışlasın rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Hatice-akyhrz Daha 11 haftalık oldu benimki cinsiyet belli değil ama erkek olursa Erdem kız olursa Ahsen olacak inşAllah