derinsart Amin sağolun, bende de hamilelikte başladı tansiyon heyecan ve stres yapınca benimde çok çıkıyordu, beni doğuma aldıklarında bi şansımı deniyim dedim hani spinal mi olsa diye sordum, iğne yetişmez direk genel yapalım dediler iyi dedim tamam, sonrası zaten doğum bitmişti,doktorunuz daha iyi bilir hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 😊