Meriiii9 ikierkekannesi0408 benimde yatışım yapıldıktan sonra gelip corona testi yaptılar burundan Cok abartılacak bişeyi yok merak etmeyin sadece rahatsız edici biraz 2 sn lik bişey
ikierkekannesi0408 egemommm peki kan vererek mi test aldılar yoksa burnundan mı? Şey burundan biraz korkuyorum da😂
egemommm ikierkekannesi0408 pcr istediler yani burundan, ama korkacak hiç birşey yok bence korkmayın kendinizi kasmayın göz yaşarıyo ama dayanılmayacak bişey değil 😊
svkzynp ikierkekannesi0408 evet canım önce ağız sonra burun.. Saniyelik bi olay korkmaya gerek yok.. Sadece biraz rahatsız edici o kdr
Ccff3435 Morcivert07 özele ücret ödemek istemezseniz devlet hastanesinde de yaptırabilirsiniz belirtim var deyin
egemommm Zumra12345 sonu çok güzel kızlar hiç korkmayın hem testten hem doğumdan, pamuk oğlum yanımda uyuyo şu an, hep iyiyi düşündüm çok şükür atlattım 😊