Taze_gebe Kızlar koşın a101açıktı 8:30 da dokuzu beklemeyşn bilemedim babam yok erken açılıyo dedi takıldım peşine hakkaten açıktı küveti kaptım şoklardayım 😂 🛁🛁🛁
Sympktz Mavi-7 çok şükür rabbime aldım istediklerimi 9 da gittim kimse yoktu o kadar stresi boşuna yaşadım dünden beri 🤣🤣🤣
Mhr13 Sympktz insan çıldırıyor dimi düşündükçe 😂 Plan yapıyor kafasında şöyle yaparım böyle giderim diye aynı ben hahaha 😂😂😂
Mavi-7 Sympktz ben de 12de gittim her şey duruyordu 😃 Küvet setini beğenmedim almadım hemen kırılacak bir şey çünkü. Zıbın boddyleri önlükleri kaçırmadım😀
Sympktz Mavi-7 ben küveti a101 den aldım ama geçen seferki gelendi düz şeffaf ve indiirimli 35 tl den 25 e düşmüştü 😆