Taze_gebe Nvdt her ikisinde de izdiham olacagini dusunuyorum 😂 bimdekiler cok iyi diyenler vardi bilemiyorum
Asyaayaz1 Ben sabah 101 den anne yanı yatağı nohut battaniye ve müslin alıcam tabi kalırsa😀kaynanamda Cuma günü BİM’den emzik biberon ve alt açma seti alıcak
Asyaayaz1 Neslimmy bim biraz bana uzak cnm kaynanam gidicek oda kafasına göre alır herhalde bişeyler😂
Sisa77 Ay bi tek valiz alacak olan benim sanirim bebek urunude bakicam ama onceligim valiz almak A101 den😅
Mavi-7 101in geçen ay gelen küvet seti çok kaliteliydi bu ay gelen kötü sadece balık desenler güzel . Bime bu ay gelen geçen ay 101e gelenle aynı dayanıklı olsun kırılmasın derseniz bimdeki küveti tavsiye ederim.
Sympktz Mavi-7 çok şükür rabbime aldım istediklerimi 9 da gittim kimse yoktu o kadar stresi boşuna yaşadım dünden beri 🤣🤣🤣
Simsim5 Nvdt bence bimdeki ürünler daha kalite geçen sefer geldiğinde aldıklarımı çok beğendim a101 den de almıştım hiç beğenmedim
Meneksekara Nvdt bugün a 101 de gördüm satışları vardı Bebek için banyo süngeri aldım çok Hoşuma gitti anne yanı güzeldi pikelr ve müslinler inceydi ama onun dışındaki şeyler çok güzel salıncaklar pijamalar klotlu çoraplar