FasulyeveAnnesi3 Evet kızlar neler aldınız a101 den fotolar atılsın ben baby nest i sevmedi ya çok küçüktü
asyahumam Znsnl Geçen geldiğinde zıbın, nohut battaniye ağız mendili almıştım bugün de a101den bayağı bir şey aldım artık yarın gitmem yaaa battik çünkü buralara yatırdık tüm paramızı 😂😂
FasulyeveAnnesi3 asyahumam 😂 İnsan kaptırıyo kendini hevesle benimki 3. Olmasına rağmen ilk hamileliği olanları düşünemiyorum
asyahumam FasulyeveAnnesi3 Ya sormayın şimdi aldıklarımi çıkardım şimdiye kadar ne yapmışım diye doldurmuşum bir sürü zıbın olmuş şimdi korkuyorum fazla mı gelir diye özellikle 0-3 ay bir sürü zıbın almışım bim şok a101e geldikçe 😂 sizce bundan sonra alacağım zibinlar 3-6 ve 6-9 mu olsa 8-10 tane 0-3 ay var elimde çok mu tecrübelisinizdir siz 🤗🤔
FasulyeveAnnesi3 asyahumam asyahumam evet canım 3.6 ve 6.9 al onlar yeterde artar bile sürekli yıkanıyo zaten ne kadarlık oldu bebeğin sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Allah 🤗
asyahumam FasulyeveAnnesi3 Öyle yapayım cnm o zaman teşekkür ederim 22 haftalığız çok şükür senin ne kadar bebisin 😍