Beyzan Znsnl banyo havlusu alacağım. Geri kalan eksikleri tamam Cok şükür. Bir de ağız bezi alacağım yedekli olsun diye geçen sefer baby nest almıştım memnun kaldım baya güzel
metehaninannesiii FasulyeveAnnesi3 eşim bölge sorumlusu olduğu için onun erken den alma hakkı var canım ondan dolayi erken aldı
Gmommysboy Şok bim a101 peşpeşe benzer ürünler ama bakıyorum a101 bi tık uygun bazı ürünlerde de şok..ama insan bi an evvel eksikleri tamamlamak istiyor
Deryayurt FasulyeveAnnesi3 Valla galiba 8.30 da açılıuormuş ben biraz erken gitmeyi düşünüyorum herkez öyle yapıyormuş
Deryayurt Linam6868 Bimden mi aldın ya ben fotograflarını gördüm sanki bimin ki daha güzel a101 inki ince gbi biraz