Sehera1 UralAybars0921 mesajını şimdi gördüm market yakındı gittim aldım bim gibi değilmiş A101 in cin top oynuyordu
UralAybars0921 Sehera1 hiç deme, bim çok fena oluyor. böyle zamanda da gidilmez. Almana sevindim tatlım, güzel günlerde kullan 😊