Lokay canm geçmiş olsun.benim 5.haftada baslayan aşırı kanamam 12haftada düşükle sonuçlandı.keseden daha büyük kanama alanım vardı kese yanında.13.haftada olması bence çok korlulacak bişe değil baştan kanaman olsaydı devamlı daha riskli olabilirdi.bol istirahat ve progestanı saatinde almaya özen göstermelisin.