Lokay canım daha dün başıma geldi ..Bir sıvı hissetim ve baktığımda kandı..Direk hastane yolunu tuttum ve ultrasonda herşey yolundaydı..Eve geldiğimde kanamanın şiddetini anlatamam..Öylesw böyle değil çok korktum..Evde yatıyorum..progestan ,magne b 6 ve kan durdurucu içiyorum..budet sabah kanama daha da az..Yatmak ve ağır kaldırmamak çok önemli