seymen Deletedmom206 Sakız çiğnemek de iyi geliyor bana. Ağzımda sakız oldugu sürece o yanma hissi kayboluyor. Bana mı özel acaba siz de deneyin 😊
Deletedmom206 seymen ben hamile kalmadan önce cok çiğnerdim 37+3 oldum toplasan 2 kere çignememişimdir hiç canim istemiyor 😊
Irem0zdmr Mutluluk71 rennie şurup doktor tavsiyesiyle kullanıyorum çok iyi geliyor. Ve kana karışmıyormuş. O yüzden bebişe zararı yok 😊
Aslozgr Saganak karbonat satiliyor mearketlerde 1 tatli kasigi suyla iciyorum hemen geciyor zararida yok hani