Ebruuuu64164 Mutluluk71 bende 11 haftalık bu kadar erken başlamaz diye düşünüyordum ama başladı soda ile idare ediyorum belki biraz toparlıyor
Dnfrn Mutluluk71 benimde öyle hayatım bır ay zehır oldu dr pantactive die hap yazdı sabah ac karınla ıcıyorum doktorunuza vakıt kaybetmeden danısın gercekten mıdenyanması cok kötü geçmiş olsun
Deletedmom206 Mutluluk71 soguk süt yada seda maden suyu cok iyi geliyor 37 haftalik oldum geçicegi yerde 2 gündür migdem cok fena yaniyor süt içiyorum
Aslozgr Mutluluk71 ben karbonata kullaniyorum 33 haftadayim onsuz asla duramiyorum hem zararida yok ilac kullanmayi sevmiyorum bence dene
Saganak Ebruuuu64164 yani benim çok ileri derece olduğu için artı gastritimde olduğu için 1-2 saatte olsa rahatlatıyor.Bide maden suyu tavsiye ederim ama asidi biraz çıksın
Saganak Mutluluk71 öyle ama el mahkum.Alternatif rennie duo var onuda ben içemiyorum.Maden suyuda iyi geliyor biraz
seymen Deletedmom206 Sakız çiğnemek de iyi geliyor bana. Ağzımda sakız oldugu sürece o yanma hissi kayboluyor. Bana mı özel acaba siz de deneyin 😊
Aslozgr Saganak karbonat satiliyor mearketlerde 1 tatli kasigi suyla iciyorum hemen geciyor zararida yok hani
Ferzanberaa Mutluluk71 Aynı sıkıntı bende de vardı. Sizin ki gibi ilk haftalarımda başlamıştı. Doktorum rennie diye bir şurup verdi. Bana faydası oldu. İnşallah sizinki de geçer.
SevimErcis Mutluluk71 bende de var rennie dün yada gaviscon içebilirsin canım ikisi de çok iyi geliyor