Naz53 Sağ ol canım Allah razı olsun 😍 Genişçe bir kavanoz içersine ılık su koydum açılmam 4 cm iken bu işlemi gerçekleştirdim sonrasında Allahın izniyle ot suyun içinde açıldıkça benim de rahmim açıldı ardından da sancım geldikçe içtim yudum yudum. Ufak bir detay doğumdan hemen sonra kim varsa yakınınız sudan çıkarsın hemen otu ve kendiliğinden kapanmasını bekleyin suda kalmasın. Kavanozun dibinde kalan suyu da lavaboya dökmeyin ağaç dibi gibi yerlere uygun olur 🤗🥰