Bnselz Canım benim oğlum da 3 yaşında şimdi; açıkçası endişe ya da korku şimdilik hiçbir şey hissetmiyorum negatif anlamda ☺️ Bence sen de doğumuna ve bebeğine odaklan şimdilik 😊 Ben şimdiden eşimle konuştum, doğumuma daha çookça uzun zaman var ama hayırlısıyla o gün geldiğinde oğlumu hemen halasına bırakıp (halasını anne yarısı 😍) ordan hastane yolunu tutacağız. Beni o halde görsün istemiyorum açıkçası, ben de aklım kalmadan sağsalim doğumuma odaklanmak istiyorum. Kardeşi doğunca büyükanneler dedeler, teyze, hala hepsi gelip görebilir ama doğumda tek olmak şimdilik ilk hedefim 😅 Nasip kısmet tabii ama bence şimdiden endişelenme, o an geldiği zaman tek odaklanmamız gereken doğumumuz olacak sanırım 🌹